Google+ Followers

KATALOG STICKER REMPAH

assalam

fissticker ada promosi baru buat kalian semua,...

khas buat para ibu ibu..isteri2 wanita wanita dan semua lah..yang rasa kepentingan melabelkan barangan dapur korang..

selalunya FISSTICKER hanya menerima tempahan minimum 100pcs sticker..kali ni kami buka tempahan untuk order 10pcs je..hanya saiz 9cmx5cm transparent

ok mari lihat contoh gambar gambar yang sudah siap dilabelkan..so senang lah kita mengenal pasti jenis rempah,tepung, gula ,garam di dapur tu kan..






kenapa perlu tempah sticker???

supaya seragam dan kemas!!!
itu motif utama..

dan mudah orang lain selain tuan punya dapur tahu isi dalam bekas korang yang cantik2 tu..


sila refer katalog ye....







TYPE FONT:






CARA NAK TEMPAH????


WHATSAPP :013 6323715 @ 019 6000262
WHATSAPP :013 6323715 @ 019 6000262
WHATSAPP :013 6323715 @ 019 6000262
WHATSAPP :013 6323715 @ 019 6000262

JOM KITA TENGOK CONTOH CONTOH


























No comments: